חם מהתנור: רודי גיי בדרך לסקרמנטו/רועי ויינברג

רודי גיי, סקרמנטו קינגס
עובר לקבוצה השלישית בקריירה, לאחר ממפיס וטורונטו. רודי גיי

טורונטו ראפטורס וסקרמנטו קינגס מבצעות טרייד, שיצא רשמית לפועל ביום שני, ובמהלכו גיי, שקולע העונה 19.4 נקודות למשחק, הועבר לסקרמנטו, יחד עם קווינסי אייסי וארון גריי. בתמורה לגיי, נחתו בטורונטו גריוויס וואסקז (קרוב לודאי שאייזיאה תומאס יפתח כרכז פותח בקינגס), ג'ון סלמונס, פטריק פטרסון וצ'אק הייז. עקב משכורתו הגבוהה של גיי, 17 מיליון דולר, נדרש טרייד גדול כדי להעבירו. הטרייד עדיין לא רשמי, וכאשר יאושר, לקינגס יהיה פרונט ליין חזק, שכולל את דה מרקוס קאזינס, הבחירה השנייה בדראפט 2011, דריק וויליאמס, וגיי.

מנג'ר טורונטו, מסאי יוג'רי, מנסה לפנות כמה שיותר חוזים לבנייה מחדש בסיום העונה, וכך הוא עשה עם אנדרה בראניני, שעבר לניו יורק תמורת מרקוס קמבי ששוחרר, ובטרייד זה הוא מעביר את גיי, הקלע השני בקבוצתו, אבל שחקן שקולע ב-39% מהשדה, תמורת 4 שחקנים, שרק אחד עם חוזה מובטח לשנה הבאה (צ'אק הייז).

***

מנג'ר סקרמנטו, פיט ד'אלסנדרו, אמר שהשחקן הבא שסקרמנטו צפויה להעביר יהיה פאוור פורוורד, והם לא סיימו את השינויים ברוסטר. השמועות אומרות שזה יכול להיות ג'ייסון תומפסון. גם טורונטו לא סיימה את שינוייה בסגל, וצפויה להעביר את קייל לאורי בשבועות הקרובים.

***

קווין מקהייל מאמין שג'רמי לין יחזור לשחק עם הרוקטס ביום חמישי.

***

ממפיס מעוניינת להחתים שחקן חופשי, ובוחנת את הגארדים סת' קארי ודריוס מוריס, בנוסף לפורוורד רג'י וויליאמס.

***

הספרס שלחה את ננדו דה קולו, מלקולם ת'ומאס וארון ביינס לליגת ההתפתחות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יניב
יניב
09/12/2013 16:52:08

העיקר שמנחם חוזר ואומר שאין טנקינג בליגה 🙂

דדי
דדי
09/12/2013 19:55:27
Reply to  יניב

New Raptors front-office boss Masai Ujiri has managed to trade away Andrea Bargnani and now Gay over the past six months to create financial flexibility going forward and — with Toronto apparently determined to avoid any accidental success in the Atlantic Division — is said to be happy to surrender veteran point guard Kyle Lowry next.

The priority in Toronto is clearly finishing as high as possible in the lottery with Canadian sensation Andrew Wiggins and several other top prospects expected to be available to teams picking at the top of the June draft. Lowry is in the final year of his contact at an affordable $6.2 million and believed to be eminently available because he's not part of Toronto's future plans.

espn

מנחם לס
מנחם לס
09/12/2013 20:00:47
Reply to  דדי

כדי לבחור בוויגינס לא צריכים לעשות טנקינג. אפשר לבחור בעשירייה השנייה – 10 עד 13 והוא עוד יהיה פנוי.

מנחם לס
מנחם לס
09/12/2013 20:01:52
Reply to  דדי

יא טמבלים, אז למה הם ניצחו את הלייקרס אתמול?

נתן גולד
נתן גולד
09/12/2013 17:20:41

לא ברור לי למה סקרמנטו עשו את הטרייד הזה. לא חסר להם סקוררים אז בשביל מה לקחת שחקן לא יעיל שזורק הרבה וגם בהגנה הוא לא שוס גדול?
תאירו את עיניי בבקשה

fantman
fantman
09/12/2013 17:41:07

נוצר להם חור על משבצת האגואיסט של טייריק אוונס

דדי
דדי
09/12/2013 17:42:06

גם אם הוא לא שוס גדול ששווה את חוזה המקסימום שלו – גיי הוא ללא ספק השחקן הכי טוב בטרייד.
הוא גם משחק בעמדה הכי בעייתית של סקרמנטו.

זה אולי לא יביא אותם לפלייאוף, אבל זה אמור להביא שיפור מסויים לקבוצה, ולהוסיף להם נכס שלא היה להם קודם – חוזה מסתיים של 18 מיליון בעונה הבאה שמצורף לשחקן פרודוקטיבי – גם אם לא יעיל.

שוב, לא מדובר באיזה שוס, אבל מדובר בעוד חצי צעד קדימה ובעיקר בהוספת אופציות למהלכים עתידיים.

זיו
זיו
09/12/2013 19:45:38

מאד מרוצה מהטרייד הזה.
הקינגס נתנו שלושה חוזים נגמרים ואת החוזה הבינוני של צאק הייז בשביל להשיג את רודי גיי. הרפטורס נתנו הרבה יותר לפני שנה.[אד דיוויס בשנת שיא]

מסכים עם דדי החוזה של גיי נמר עוד שנה וחצי כך שההימור לא גדול.

מדובר בשומר מעל הממוצע בליגה לעמדה שהיא לא פשוטה[מעט שחקנים טובים יחסית] ובסקורר שמתפקד ביעילות טובה בהרבה כאשר הוא אופציה שלישית בהתקפה מאשר הוא אופציה ראשונה.[בדיוק הסיטואציה בסאק טאון].

אני מאד קיווית יבשנתיים האחרונות שיהיה פתרון לקינגס בעמדה , העדפתי את גרינגר או האריסון בארנס מהדראפט אך גם הפתרון הזה לא רע, בעיקר שהקינגס לא וויתרו על שום שחקן משמעותי לעתיד.

רי מקהלום והאוטלו שלא שיחקו לאחרונה בכלל הם שחקנים בכושר טוב.

העניין הוא שבגלל שהקינגס רוצה את הבחירה ולא רוצה להפסיד אותה לקליבלנד הם עדיין צריכים להיות בינוניים.

אליה וקוץ בה.